OpServ שירותי אדמיניסטרציה

אופסרב מספקת שירותי אדמיניסטרציה במיקור חוץ, לחברות סטארטאפ ועסקים מתקדמים.
מנהלת משרד, מנוסה ומקצועית מלווה אתכם בתהליכים של צמיחה וסוגרת בשבילכם את הפינה האדמיניסטרטיבית של פעילות החברה – כ"א, רווחה, פיננסים, ניהול משרד, ספקים, ביטוחים, מענה להנהח"ש ורו"ח.
חבילת שירות הבנויה עבורכם מותאמת לצרכים וליכולת החברה.
אופסרב משחררת אתכם מההתחייבות והעלויות הנובעות מיחסי עובד מעביד.
מנהלת אדמיניסטרציה של אופסרב מפנה אתכם להתמקד במה שאתם טובים באמת – פיתוח עסקי וטכנולוגי.

איך אופסרב עוזרת לכם לצמוח
 
arrow

icon shirut

שירותי משרד

אפילו חברה קטנה עם מעט עובדים צריכה –  ציוד משרדי, ציוד אלקטרוני, כיבוד, חמרי נקיון  ועוד המון ...וכשיש משרד צריך - לנקות, לתחזק, להשיג הנחה בארנונה, לסגור הסכמים עם ספקים ותשתיות, לנהל קופה קטנה, לאסוף דואר ועוד המון.....
וכשיש חברה עם משקיעים ו/או עתיד בחו"ל צריך - לזמין טיסות, בתי מלון, ורכב בחו"ל,  למלא דוחות נסיעות, לארגן פגישות דירקטוריון, להחתים על החלטות ופרוטוקולים ועוד המון....
אז....  או שאתם עושים את זה במקום לעשות פיתוח עסקי וטכנולוגי, או שמנהלת האדמיניסטרציה שלנו עושה את זה בזריזות ובמקצועיות.

icon mans

כח אדם ורווחה

מי אמר שסטארטאפ לא יכול להרגיש כמו חברת הייטק גדולה??
מנהלת אדמיניסטרציה מקצועית ומנוסה של אופסרב יודעת לטפל בתהליכי קבלת ועזיבת עובדים, בפיקוח על תהליך הכנת השכר והתנאים הסוציאלים, יש לה את הנסיון והכישורים לעזור לכם באיתור, מיון והשמת העובדים ובלווי בתהליך החתימה על הסכם ההעסקה.
וגם בדברים הקטנים אנחנו טובות - באירגון ולווי ימי כייף וגיבוש של עובדי החברה, במשרד או מחוץ לו, ציון ימי הולדת, הרמת כוסית בראש השנה וסופגניות בחנוכה – כל מה שמעניק למקום העבודה את הערך המוסף, הגיבוש והכייף של לעבוד ביחד.

icon finance

ביטוחים ופיננסים

כל ההתנהלות מול הנהח"ש, חשב השכר ורואה החשבון ברמה החודשית והשנתית, השלמת חשבוניות חסרות לדו"חות, הפקת חשבוניות, תהליכי ביקורת ועוד –  עלינו !!!
מהכאב ראש הזה  אתם יכולים מעכשיו לשכוח.
מנהלת האדמיניסטרציה של אופסרב תעלה לבנק, לאחר שנבדקו בקפידה, את התשלומים לספקים ולעובדים, אתם רק תצטרכו לאשר אותם בקליק.
כדי שתדעו תמיד לאן הכסף שלכם הולך היא תעדכן ותנהל דו"ח של תקציב מול תזרים מזומנים.
עם מנהלת אדמיניסטרציה מיומנת תהיו בטוחים  שסוכן הביטוח יעשה רק את הביטוחים הנדרשים לכם באמת;  ביטוח למשרד, אחריות מקצועית, דירקטורים ונושאי משרה.

icon livui

לווי עסקי

חושבים שלהקים חברה זה כאב ראש של עורך הדין ורואה החשבון שלכם, אז טעיתם!
משימות רבות הקשורות בתהליך הקמת החברה, היציאה מהחממה לעולם הגדול והמעבר למשרד חדש, דורשות ידע, נסיון ובעיקר הרבה זמן יקר.
אתם יכולים לעשות הכל בעצמכם או להיות רגועים יותר ובשליטה על התהליכים עם מנהלת האדמיניסטרציה מנוסה ומקצועית לצידכם.
וגם בהמשך, כשצריך להגיש בקשה או דו"חות למדען הראשי, לקרנות, לאנג'לים פרטיים, לעדכן רישום מניות ואופציות לעובדים, לאתר יועץ או מלווה עסקי, אופסרב תעזור לאתר את האדם המתאים לכם, להכין ולהגיש בקשות ודוחות שוטפים.

קצת עלינו

אופסרב הוקמה בשנת 2010 מתוך הבנה שבאדמיניסטרציה, כמו בכל מקצוע, על מנת להיות טוב, נכון ויעיל צריך ידע, מיומנות מקצועית והמון נסיון. 
את הנסיון והידע המשותף לצוות מנהלות אדמיניסטרציה של אופסרב צברנו במשך שנים רבות בעיסוקינו הקודמים בעולם ההי-טק והפיננסים, איגדנו אותם לגוף מקצועי ועשיר בקשרים ומיומנויות והם מאפשר לנו להתמחות במתן מנעד רחב של שירותים לחברות סטארטאפ.

תפקידה של מנהלת האדמיניסטרציה הוא לשחרר אתכם מההתעסקות האינסופית במטלות היקפיות של תפעול החברה ולפנות את השעות היקרות לעיסק בפיתוח עסקי וטכנולוגי וקידום הפרוייקט שלכם במהירות וביעילות.

מודל עיסקי של מיקור חוץ מתאים במיוחד לחברות טכנולוגיות ומתקדמות אשר מעדיפות להוציא למיקור חוץ כל פעילות שאינה פעילות ליבה בחברה. מיקור חוץ מאפשר לחברות לקבל שירות מקצועי ומיומן ללא התחייבות הנובעת מייחסי עובד מעביד, וללא ימי חוסרים.

אופסרב מספקת ללקוחותיה פתרון קבוע, נגיש ויציב של מנהלת אדמיניסטרציה מנוסה מקצועית ואיכותית.
כמו כן אנו מאפשרים התקשרות לשם ביצוע פרוייקט חד פעמי כגון ליווי בתהליך מעבר למשרד חדש, אירגון תהליכי עבודה, הגדרות תפקידים, התייעלות פיננסית, ועוד..

 

inbal

ענבל שלזינגר - מנכ"לית ומייסדת – אני מביאה לאופסרב מנסיוני הרב באדמיניסטרציה ותפעול ומתפקידי הקודמים –סמנכ"לית תפעול בבית ההשקעות  "בכורה שירותי יעוץ והשקעות", סמנכ"לית תפעול בסוכנות ביטוח "שיא אל" מקבוצת "דנאל אדיר יהושע בע"מ"  ויזמית בתחומים שונים.  לימודי מנהל עסקים וכלכלה באוניברסיטה הפתוחה וקורסים מקצועיים.

אדמיניסטרציה זאת המומחיות שלי, אבל מה שאני אוהבת באמת זה טכנולוגיה, אז החלטתי לגייס את כל מה צברתי עד כה כדי להיות חלק מהרעיונות המלהיבים שלכם.  התמחיתי באדמיניסטרציה היחודית לצרכיהן של חברות סטארט אפ וטכנולוגיה.
אין דבר שמשמח אותי יותר מלראות לקוח חדש שהעביר לטיפולנו את האדמיניסטרציה וכתוצאה מההתיעלות והתפנות המנכ"ל לפיתוח החברה,  החברה משיקה גרסה חדשה, מקימה חברת בת בחו"ל או זוכה בתחרות בינלאומית.

מהבלוג

בין לקוחותינו

01 blazemeter02 x6scan05 lingualy06 tradeo07 who do you04 cardbordtec08 zollo11 purplebit09 carmelton10 alphx12 fireayers03 barracuda

אמרו עלינו

OpServ and Inbal did a great job managing our administrative work during the
initial phases of our company up until now. She handled our contacts
excellently and our paperwork in a very fast and proactive manner.
Not only that, but she also helped us amazingly by taking care of the investor
relations reports and financial reports. She's been part of our team for four
years and has contributed a lot to Tradeo.
I would definitely recommend Inbal for her expertise, agility, professionalism
and work ethics. She has been a wonderful help and we couldn't have asked
for someone better

Jonathan Adest

We started working with Opserv after getting a very warm introduction from a mutual friend, Inbal was great working with, very fast we saw she understand the business, she knew things were going to happen before we know them!, she hires only top admins and always keeps a close look making sure everything is running smoothly. we really enjoyed our time together and she differently helped reduced the workload off me

I've been very impressed with OpServ for being detail-oriented, highly competent, and taking care of a range of important tasks for us. As soon as I make a request, I know it can be crossed off my list as done. Having a partner on which I can rely has been invaluable, and I highly recommend Opserv's services

Inbal and Opserv was working with Lingua.ly starting from the early stages of the company. From the beginning, she had a big impact on our day-to-day operations

By taking care of all administrative matters, they made sure that our administrative needs were covered and at the same time freed us to focus on the core aspects of the company

Apart from the professional aspect it also was a pleasure working with Opserv because of Inbal's upbeat, patient and always friendly personality. We would not hesitate to work with Opserv again in the future

המון תודה רבה על העבודה הטובה שעשית אצלנו ..
התשתית נבנתה על ידך כמו שצריך מה שהקל ומקל מאוד על העבודה של כולנו היום וייתכן מאוד שעוד נעזר בך בהמשך הדרך.
אני אשמח לשמור על קשר ולארח אותך לביקור במשרדים ובמפעל החדש שלנו וכמובן שאת יכולה להשתמש בי בכל פעם שתצטרכי לקוח מרוצה כממליץ.
שוב תודה על הכל ובעיקר על העבודה הנעימה מולך

עם סיום פרוייקט מעבר משלב ההקמה של "מנהרות הכרמל" לשלב של תפעול ובקרה שוטפים, ברצוני להודות לאופסרב ולך באופן אישי ולהביע את הערכתי על לווי ביצוע הפרוייקט.
לאורך כל תקופת ההתקשרות בינינו ניכר היה שאת אשת לוגיסטיקה מהמעלה הראשונה שביצעה עבור "קבוצת כרמלטון" משימות שונות בהצלחה מרובה.
הזמינות, המענה המהיר שלך לכל פניה שלנו ואפילו בתנאי לחץ וחוסר זמן היו ללא סייג והוו מפתח להצלחת הפרוייקט.
שמעון גיימן - מ"מ מנכ"ל
קבוצת כרמלטון, מנהרות הכרמל בע"מ

כל שנשאר לכם לעשות זה ליצור קשר ואנחנו נחזור אליכם לקבוע פגישה:

email iconoffice@opserv.co.il

phone icon077-2025666

fb iconwww.facebook.com/opserv

בבקשה הזן את שמך המלא!
יש להזין מספרים בלבד!
נא להזין כתובת מייל תקנית!
Invalid Input